سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

بسراغ تو شبی می ایم...سکوت...

بسراغ تو شبی می ایم با دوصد بوسه ی ناب با دوصد راز ونیاز 

بسراغ تو شبی می ایم با دلی خسته ز درد با غم وغصه زیاد 

مثه شبنم که نشیند بر گل چو حبابی که نشیند بر اب 

مثه بارون روی گلبرگ درخت همچو دیدار تو با من در خواب 

بسراغ تو شبی می ایم 

من به دیدار تو باز می ایم با نسیمی ارام پر از عطر بهار 

من به دیدار تو باز می ایم با دلی خسته ز درد دور ازین رنگ و ریا 

می دهم دل به دله قصه ی تو می کشم بار غمای تو بدوش 

خسته از دوری و تنهایی تو بسراغ تو شبی می ایم 

بسراغ تو شبی می ایم 

........................... 

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

نظرات 3 + ارسال نظر

همچو دیدار من با تو در خواب
عاشق این تیکه شدم.
به سراغ من اگر میای نرم واهسته بیا...

یا علی در حرمت نور خدا می بینم*
جلوه حق ز کجا تا به کجا می بینم
ره تویی عشق تویی مروه تویی قبله تویی
خم ابروی تورا قبله نما می بینم
نجف و کرب و بلا را به خدا فرقی نیستم
در نجف هستم و کرب و بلا می بینم
من نگویم که خدایی به خداوند قسم
المثنای تجلای خدا می بینم
هرچه احمد(ص)شب معراج در افلاک بدید
ان در آیینه ایوان طلا می بینم

سلام اول از همه عیدتون مبارک
شما اینقدر خشمگینی والا من میترسما
از اینکه لطف میکنی و سر میزنی بی نهایت ممنونم من هم تمام مطالبت رو خوندم عااااااااااااااااااااااااااااالی بود

خسته ام از این آدما
خسته ام از این همه زخم زبون
خستم به خدا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد