سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...

سلام... 

داداشیاااااااااا 

اجیاااااااااااااا 

برد شیرین ومقتدرانه ی ۳بر صفر تیم استقلال همیشه قهرمان را روبروی رقیب دیرینه اش پرسپولیس به همه حامیان و طرفداران   

استقلال ابی پوش تبریک عرض مینمایم... 

البته به همه اون عزیزانی که تو این چند روز با من کل کل میکردن که 

اس اس میبازه هم میگم که صبور باشن و 

گریه نکنن و امیدشون به نیمه اول جدول در لیگ برتر باشه ههههههههههه 

دوستانی چون کیمیا.الی.نیو.اریا.و... 

درپایان ارزوی موفقیت واسه همه تو تمامی مراحل را دارم... 

تا درودی دیگر... 

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدرود... 

باختن گریه نداره...ههههههه

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام،ما هیچوقت گریه نمیکنیمدر ضمن ما دلمون واسه شما سوخته گفتیم یه چند تا گلم شما بزنید شاید از سوزش اون 6تا یکم کم بشه

6تایییییییییییاش
اقای سکوت منو اشتباه لینک کردی لطفا ادرس وبلاگمو درست کن،ممنون میشم

www.kolbehye-eshgh.blogfa.com

موفق باشی
6تایییییییییییااااااااااااااااااااااااااااااااااشششششششش

سلام سه تاییااااااااااااااااااا
خوشم میاد اعتماد بنفستون هزاره...
چشم لینکتو درست کردمش.
معذرت میخوام نمیدونم کجاش مشکل داشت
ولی درست شد الان.
موفق باشین
بای
سه تاییااااااااااااا

[ بدون نام ] 1390,09,23 ساعت 13:00

سلام بی زحمت نظرهای قبلی تونم بریدبخونید

سلام...
خوندم ..
ولی بازم چشم میخونم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوب هستید؟گفتم سه تا گل خورده ی جدیدو که تازه نوش جان کردید بهتون تبریک بگم و چه بهتر که رو همین کامنت جواب داده بشه
مبــــــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــه دس دس پرسپولیس همیشه برندس
زیاد طول نکشید که جواب 3تا گلو بهتون پس دادیم
اونم چی در عرض10 دقیقه
اینم جواب دندون شکن خودتون که پستون میدیم برادر
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدرود...

باختن گریه نداره...ههههههه

موفق باشیییییییییییییییییییییییید

سلام
البته واسه تصلی خاطربازماندگان ۳-۰ بازی قبل اشکالی نداره
اخه فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود اگه این بازیم لنگیا ببازن
دیگه طرفداری بجز همین بچه مچه ها نمیمونه واسشون ههههههه
البته دخترا بیشتر ژرسژولیسین چون واقع بین نیستن در انتخاب تیم
مورد علاقشون والکی طرفداری میکنن
اینهمه باختین گریه کردین حالا یه بارم ذوق کنین اخه تیم بزرگیا شکست دادین
اونم شانسی...
اگه دندون شکنه که شما دیگه دندونی واستون نمونده از بس به ما باختین...هههههههه
شمام موفق باشییییییییییییییییید

سلاااااااااااااااااااااااااااااام

خیلی بی ادبی برادر چرا جنبه ی باخت نداری به دخترا توهین میکنی
چرا فحش میدی
در ضمن ژرسژولیسین خودتی این شوخی بود
در ضمن ما همیشه برنده ایم
بعدشم به اینکه در عرض 10دقیقه 3تا گل نوش جون کردید نمیگن شانس بهش میگن بدشانسیهههههه

الهی اشکاتو نبینم
غصه نخور عیبی نداره بزرگ میشی یادت میره
راستی با اینکه همه اینا واقعیته و پرسپولیس همشه سرور همه ی تیمها بوده و هست مخصوصا سرور اس اس اما یکمش جنبه ی شوخی داشت
موفق باشی برادر
بهترینها رو براتون آرزو میکنم
در پناه خدا بااااااااااااااااااااای

سلاااااام...
مودب باشید شما که ماشالا دارین پا روی خورده نون ها میزارین.
حالا بهتون بر نخوره خانم روانشناس...
بالاخره فوتبالم تب داره وبعضی ازین دخترا دچار این تب میشن ولی دوره ایه...هههههه
چون اخر فصل نظرشون عوض میشه چون اس اس قهرمان میشه...
شمام موفق باشید خواهر
حرفای من همش جدی بود چون جنبه ندارم من ههههه
اونم جنبه شوخی ههههههه
حرصم نمیخورم...
تا درودی دیگر بدرود

**** 1390,11,18 ساعت 01:44

سلام بی جنبه

سلام با معرفت...
شما؟
از کجا فهمیدی من بی جنبه هستم؟ هههههه

**** 1390,11,23 ساعت 11:23

سلام بی جنبه
خودتون تو کامنت قبلی گفتید بی جنبه اید

سلام با معرفت...
اگه خودم گفتم که حتما هستم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد