سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

سکوت...

سلام دوستان عزیزم... 

سلام اجیای گلم......... 

سلام داداشیای گلم.... 

ازینکه به وبلاگ خودتون سر میزنین و 

منو مورد لطف و عنایت خودتون قرار میدین 

بر خودم وظیفه دونستم که این پست را فقط 

واسه تشکر وقدر دانی از لطفتون هر چند که محاله جبرانش واسه من چون بردن پای ملخ نزد سلیمان است ولی 

بر حسب وظیفه کمال تشکر را دارم ازونایی که 

قدمشونا روی چشم سکوت گذاشتنو با نظراشون منو خوشحال کردند 

اون عزیزایی که شعر فرستادن واسم... 

اون عزیزانی که مطالب اموزنده و زیبا فرستادن... 

درکل همه وهمه... 

دوستون دارم 

دوستون دارم 

دوستون دارم 

با صدای اهسته... 

سکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت سرشاراز ناگفته هاست... 

.................................................................................. 

بی همگان به سر شود بی تو بسر نمیشود... 

داغ  تو دارد این  دلم  جای  دگر  نمی  شود... 

بی   تو  برای  شاعری  واژه  خبر  نمی  کند... 

بغض  دوباره خوندنم  ابری  و تر نمی شود...

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام شما که بلدی از اینایی که نظر میزارن تو وبلاگ خودتون تشکر کنی اگه راست میگی برو همین تشکرو تو وبلاگ خودشون بذار

سلام...
چشم میام...
همین الان میام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد