سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

...سکوت...

افسانه ها را رها کن

دوری و دوستی کدام است؟؟

فاصله هایند که عشق را می بلعند …

من اگر نباشم……..

دیگری جایم را پر میکند!!

به همین سادگی.!!!********میان دست من و تو هزار فرسنگ است

غریب مانده دلم بی وفا دلم تنگ است

سراغ چشم ترم را چرا نمی گیری

مگر جنس دل نازک تو از سنگ است.......

نظرات 3 + ارسال نظر

پس بدین آسانی سکوت و سکوت.

اری...
سکوت وسکوت وسکوتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...
انهم سکوتی سرشار از ناگفته ها...
مرسی که اومدی ایشان جان...
بازم بیا تا خوشحالم کنی...
تا سلامی دیگر سکوت...

زهرا 1390,07,14 ساعت 22:01 http://www.talayedare-eshgh

به نام سلام
اومدی
خوش اومدی
من آپم

سلام...
ممنون
میام پیشت...
بای

سلاااااااااااااااااااااااااام،خیلی خوشحالم بازم اومدی

علی آقا پیش ما بیا

بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام...
مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...
چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشم....

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد