سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

...سکوت...

سلام دوستان... 

منو ببخشید که کمتر اپ کردم تو این مدت... 

عروسیه داداشم بود بعدشم مسافرت وزیارت و... 

امیدوارم هرکی هر ارزویی داره همین امشب اسباب براورده شدنش مهیا بشه... 

دوستون دارم... 

از همه اونایی که به وبلاگم اومدن بخصوص کسانی که با نظراتشون خوشحالم کردن تشکر میکنم... 

بازم میگم که دوستون دارم...می بوسمتون...

نظرات 3 + ارسال نظر

به نام سلام

سلام خوبی؟چه خبرا؟رسیدن بخیر
مبارک باشه
زیارت قبول
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه مسافرت
مرسی که اومدی بهم سر زدی
مر۳۰۰۰۰۰۰۰

سلام...
ممنون...
نمیدونم چرا قسمت نشد...
خواهش...

آخی امیدوارم سری های بعد بری مشهد ماروهم دعا کنی

ایشالا...
چشم...

[ بدون نام ] 1390,07,10 ساعت 01:43

به نام سلام
نیستی که
هر وقت اومدی به من هم سربزن
شاد باشی

شرمنده...
الان که هستم...
چشم همین الان میام...
شمام شاد باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد